dc.description.abstract |
Дисертація присвячена проблемі управління розвитком загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні на державно-громадських засадах. Визначено стан її дослідженості у науковій літературі, уточнено зміст основних проблем і протиріч. З’ясовані обставини, які сприяють включенню (залученню) представників громадськості до управління ЗНЗ у регіоні. Уточнено зміст понять «державно-громадське управління ЗНЗ у регіоні», «управління розвитком ЗНЗ». Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель системи державно-громадського управління ЗНЗ у регіоні, в основу якої покладено концептуальні засади транспарентного функціонування органу державно-громадського управління ЗНЗ у регіоні, що ґрунтується на принципах демократичності, колегіальності, прозорості прийняття управлінських рішень, підзвітності органів управління перед територіальною громадою і засновником ЗНЗ, та Положення про державно-громадську раду з питань освіти в регіоні, яка формується на засадах збалансованості та паритетності громадськості та влади і складається з голови міста, представників громадськості, представницької влади, педагогічних працівників ЗНЗ. Розроблено методичні рекомендації щодо впровадження моделі системи державногромадського управління ЗНЗ у регіоні. |
uk_UA |