Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Ефективність використання електронних підручників та контролюючих програм на заняттях у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

Show simple item record

dc.contributor.author Брюховецька, О. А.
dc.date.accessioned 2017-11-22T19:33:02Z
dc.date.available 2017-11-22T19:33:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2177
dc.description Брюховецька О. А. Ефективність використання електронних підручників та контролюючих програм на заняттях у ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / О. А. Брюховецька // Інформаційні технології – 2017: зб. тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. – С. 35–37. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито значення мультимедійних продуктів на навчальних заняттях, зокрема, контролюючих програм, електронних підручників. Одними із основних можливостей і переваг засобів мультимедіа, у разі їх застосування у навчальному процесі, визначаються: одночасне використання декількох каналів сприйняття студента в процесі навчання, за рахунок чого досягається інтеграція інформації, що доставляється різними органами чуттів; можливість симулювати складні реальні експерименти; візуалізація абстрактної інформації за рахунок динамічного представлення процесів; можливість розвинути когнітивні структури і інтерпретації студентів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject електронний підручник uk_UA
dc.subject комп'ютерні технології uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.title Ефективність використання електронних підручників та контролюючих програм на заняттях у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account