dc.contributor.author |
Гліченко, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-06T19:08:42Z |
|
dc.date.available |
2017-11-06T19:08:42Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051:159.98 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2141 |
|
dc.description |
Гліченко О. О. Сучасні освітні технології в системі професійної підготовки практичних психологів / О. О.Гліченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки). – 2016. – №6 (303), жовтень. - Ч.2. – С. 235 – 243. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянута проблема вузівської підготовки психологів до практичної діяльності. Розкрито сутність діалогічної технології освіти та особливості впровадження в систему професійної підготовки психологів. Визначено етапи та психолого-педагогічні умови діалогічно спрямованої навчальної діяльності психологів через досвід. Діалог трактується не просто як методичний засіб активізації мислення студентів та покращення засвоєння ними знань, а як спосіб пробудження у них самостійної, вільної, творчої позиції, що є умовою професійного росту психолога. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
психолог |
uk_UA |
dc.subject |
практичні психологи |
uk_UA |
dc.subject |
освітні технології |
uk_UA |
dc.subject |
практична діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
діалог |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні освітні технології в системі професійної підготовки практичних психологів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |