Abstract:
У статті розглянута проблема вузівської підготовки психологів до практичної діяльності. Розкрито сутність діалогічної технології освіти та особливості впровадження в систему професійної підготовки психологів. Визначено етапи та психолого-педагогічні умови діалогічно спрямованої навчальної діяльності психологів через досвід. Діалог трактується не просто як методичний засіб активізації мислення студентів та покращення засвоєння ними знань, а як спосіб пробудження у них самостійної, вільної, творчої позиції, що є умовою професійного росту психолога.
Description:
Гліченко О. О. Сучасні освітні технології в системі професійної підготовки практичних психологів / О. О.Гліченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки). – 2016. – №6 (303), жовтень. - Ч.2. – С. 235 – 243.