| dc.contributor.author | Гліченко, О. О. | |
| dc.date.accessioned | 2017-11-06T18:55:40Z | |
| dc.date.available | 2017-11-06T18:55:40Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.98: 378.011.3-05 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2140 | |
| dc.description | Гліченко О. О. Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта / О. О. Гліченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки). – 2017. – №1 (306), лютий. - Ч. 2. – С. 51–57. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянута проблема вузівської підготовки психологів до практичної діяльності. Розкрито сутність діалогічної технології освіти та особливості впровадження в систему професійної підготовки психологів. Визначено етапи та психолого-педагогічні умови діалогічно спрямованої навчальної діяльності психологів через досвід. Діалог трактується не просто як методичний засіб активізації мислення студентів та покращення засвоєння ними знань, а як спосіб пробудження у них самостійної, вільної, творчої позиції, що є умовою професійного росту психолога. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | діалог | uk_UA |
| dc.subject | взаємодія | uk_UA |
| dc.subject | психологія | uk_UA |
| dc.title | Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |