dc.contributor.author |
Гліченко, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-06T18:55:40Z |
|
dc.date.available |
2017-11-06T18:55:40Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.98: 378.011.3-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2140 |
|
dc.description |
Гліченко О. О. Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта / О. О. Гліченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки). – 2017. – №1 (306), лютий. - Ч. 2. – С. 51–57. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянута проблема вузівської підготовки психологів до практичної діяльності. Розкрито сутність діалогічної технології освіти та особливості впровадження в систему професійної підготовки психологів. Визначено етапи та психолого-педагогічні умови діалогічно спрямованої навчальної діяльності психологів через досвід. Діалог трактується не просто як методичний засіб активізації мислення студентів та покращення засвоєння ними знань, а як спосіб пробудження у них самостійної, вільної, творчої позиції, що є умовою професійного росту психолога. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
діалог |
uk_UA |
dc.subject |
взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
психологія |
uk_UA |
dc.title |
Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |