Abstract:
У статті розглянута проблема вузівської підготовки психологів до практичної діяльності. Розкрито сутність діалогічної технології освіти та особливості впровадження в систему професійної підготовки психологів. Визначено етапи та психолого-педагогічні умови діалогічно спрямованої навчальної діяльності психологів через досвід. Діалог трактується не просто як методичний засіб активізації мислення студентів та покращення засвоєння ними знань, а як спосіб пробудження у них самостійної, вільної, творчої позиції, що є умовою професійного росту психолога.
Description:
Гліченко О. О. Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта / О. О. Гліченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки). – 2017. – №1 (306), лютий. - Ч. 2. – С. 51–57.