dc.contributor.author |
Шевирьова, І. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-16T21:35:16Z |
|
dc.date.available |
2017-10-16T21:35:16Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2093 |
|
dc.description |
Шевирьов І. Г. Критерії, показники та рівні сформованості медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів / І. Г. Шевирьов // Proceeding of the III Internationai Scientific and Practical Conference "New Opportunities in the World Scitnce". - Abu-Dhabi, UAE. - 2017. - Vol. 3. - № 9. - (25). - Р. 45 - 49. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті описуються критерії, показники та рівні формування компетенції засобів масової інформації майбутніх учителів початкової школи. Відзначено, що ХХІ століття - час активного розвитку та впровадження інформаційних технологій у всі частини суспільства, у тому числі навчальні заклади країни. Підкреслено, що компетенція засобів масової інформації майбутніх фахівців початкової школи залежить від правильної та ефективної роботи студентів із засобами масової інформації. Відзначено, що медіа-компетенція починає формуватися в перщі роки навчання в університеті. У свою чергу, результатом навчання в університетах є певні компетенції, які дозволяють майбутнім професіоналам працювати в інформаційних середовищах, які постійно змінюються та набирають обертів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
формування компетентності |
uk_UA |
dc.title |
Критерії, показники та рівні сформованості медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |