| dc.contributor.author | Шевирьова, І. Г. | |
| dc.date.accessioned | 2017-10-16T21:35:16Z | |
| dc.date.available | 2017-10-16T21:35:16Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2093 | |
| dc.description | Шевирьов І. Г. Критерії, показники та рівні сформованості медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів / І. Г. Шевирьов // Proceeding of the III Internationai Scientific and Practical Conference "New Opportunities in the World Scitnce". - Abu-Dhabi, UAE. - 2017. - Vol. 3. - № 9. - (25). - Р. 45 - 49. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті описуються критерії, показники та рівні формування компетенції засобів масової інформації майбутніх учителів початкової школи. Відзначено, що ХХІ століття - час активного розвитку та впровадження інформаційних технологій у всі частини суспільства, у тому числі навчальні заклади країни. Підкреслено, що компетенція засобів масової інформації майбутніх фахівців початкової школи залежить від правильної та ефективної роботи студентів із засобами масової інформації. Відзначено, що медіа-компетенція починає формуватися в перщі роки навчання в університеті. У свою чергу, результатом навчання в університетах є певні компетенції, які дозволяють майбутнім професіоналам працювати в інформаційних середовищах, які постійно змінюються та набирають обертів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | медіа-компетентність | uk_UA |
| dc.subject | вчитель початкових класів | uk_UA |
| dc.subject | компетентність | uk_UA |
| dc.subject | формування компетентності | uk_UA |
| dc.title | Критерії, показники та рівні сформованості медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |