Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Критерії, показники та рівні сформованості медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів

Show simple item record

dc.contributor.author Шевирьова, І. Г.
dc.date.accessioned 2017-10-16T21:35:16Z
dc.date.available 2017-10-16T21:35:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2093
dc.description Шевирьов І. Г. Критерії, показники та рівні сформованості медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів / І. Г. Шевирьов // Proceeding of the III Internationai Scientific and Practical Conference "New Opportunities in the World Scitnce". - Abu-Dhabi, UAE. - 2017. - Vol. 3. - № 9. - (25). - Р. 45 - 49. uk_UA
dc.description.abstract У статті описуються критерії, показники та рівні формування компетенції засобів масової інформації майбутніх учителів початкової школи. Відзначено, що ХХІ століття - час активного розвитку та впровадження інформаційних технологій у всі частини суспільства, у тому числі навчальні заклади країни. Підкреслено, що компетенція засобів масової інформації майбутніх фахівців початкової школи залежить від правильної та ефективної роботи студентів із засобами масової інформації. Відзначено, що медіа-компетенція починає формуватися в перщі роки навчання в університеті. У свою чергу, результатом навчання в університетах є певні компетенції, які дозволяють майбутнім професіоналам працювати в інформаційних середовищах, які постійно змінюються та набирають обертів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject медіа-компетентність uk_UA
dc.subject вчитель початкових класів uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject формування компетентності uk_UA
dc.title Критерії, показники та рівні сформованості медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account