dc.contributor.author |
Ваховський, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-28T19:27:55Z |
|
dc.date.available |
2017-09-28T19:27:55Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2069 |
|
dc.description |
Ваховський Л. ПМетодологічні трансформації у вітчизняній педагогічній науці (20-ті роки ХХ ст.) / Л. Ваховський // Prace naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie : Pedagogika. - Częstochowa, 2017. - T. XXVI. - Nr 1. - P. 237 - 249. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто основні методологічні проекти, які реалізовувались в українській педагогіці 20-х років ХХ століття. Доведено, що методологічні орієнтири науково-педагогічних пошуків визначались суміжними з педагогікою науковими дисциплінами, ідеями зарубіжної реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ ст., державними нормативно-законодавчими та партійними документами про освіту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
соціальне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
історія педагогіки |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
трансформації |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні трансформації у вітчизняній педагогічній науці (20-ті роки ХХ ст.) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |