| dc.contributor.author | Ваховський, Л. | |
| dc.date.accessioned | 2017-09-28T19:27:55Z | |
| dc.date.available | 2017-09-28T19:27:55Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2069 | |
| dc.description | Ваховський Л. ПМетодологічні трансформації у вітчизняній педагогічній науці (20-ті роки ХХ ст.) / Л. Ваховський // Prace naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie : Pedagogika. - Częstochowa, 2017. - T. XXVI. - Nr 1. - P. 237 - 249. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто основні методологічні проекти, які реалізовувались в українській педагогіці 20-х років ХХ століття. Доведено, що методологічні орієнтири науково-педагогічних пошуків визначались суміжними з педагогікою науковими дисциплінами, ідеями зарубіжної реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ ст., державними нормативно-законодавчими та партійними документами про освіту. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | соціальне виховання | uk_UA |
| dc.subject | історія педагогіки | uk_UA |
| dc.subject | виховання | uk_UA |
| dc.subject | трансформації | uk_UA |
| dc.title | Методологічні трансформації у вітчизняній педагогічній науці (20-ті роки ХХ ст.) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |