dc.contributor.author |
Пивоварова, Г. С. |
|
dc.date.accessioned |
2017-08-07T16:00:18Z |
|
dc.date.available |
2017-08-07T16:00:18Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2007 |
|
dc.description |
Пивоварова Г. С. Проблема психологічної готовності вчителів до роботи з інклюзивними дітьми / Г. С. Пивоварова // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного навчального закладу: мат. Всеукраїнської наук.-практич. конф. (м. Лисичанськ 14 грудня 2016 р.). – Лисичанськ: ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016. – С.103 – 104. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянута проблема психологічної готовності вчителів до роботи з інклюзивними дітьми. Доведена необхідність психологічної підготовки вчителів, проводення додаткових семінарів, тренінгових програм для розвитку і закріплення відповідного ставлення до дитини з особливими потребами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагог |
uk_UA |
dc.subject |
психологічна готовність |
uk_UA |
dc.subject |
стереотипи |
uk_UA |
dc.title |
Проблема психологічної готовності вчителів до роботи з інклюзивними дітьми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |