| dc.contributor.author | Пивоварова, Г. С. | |
| dc.date.accessioned | 2017-08-07T16:00:18Z | |
| dc.date.available | 2017-08-07T16:00:18Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2007 | |
| dc.description | Пивоварова Г. С. Проблема психологічної готовності вчителів до роботи з інклюзивними дітьми / Г. С. Пивоварова // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного навчального закладу: мат. Всеукраїнської наук.-практич. конф. (м. Лисичанськ 14 грудня 2016 р.). – Лисичанськ: ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016. – С.103 – 104. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянута проблема психологічної готовності вчителів до роботи з інклюзивними дітьми. Доведена необхідність психологічної підготовки вчителів, проводення додаткових семінарів, тренінгових програм для розвитку і закріплення відповідного ставлення до дитини з особливими потребами. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | педагог | uk_UA |
| dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
| dc.subject | стереотипи | uk_UA |
| dc.title | Проблема психологічної готовності вчителів до роботи з інклюзивними дітьми | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |