dc.contributor.author |
Штапаук, Г. П. |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-23T09:12:36Z |
|
dc.date.available |
2015-11-23T09:12:36Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.other |
УДК 316.34:658 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/191 |
|
dc.description |
Механізм реалізації соціальної політики підприємств / Г. П. Штапаук // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 1 (39). — С. 143-146 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Уточнено визначення та основні елементи механізму реалізації соціальної політики підприємств на споживчому ринку, суб’єкти соціальної політики та визначено економічні інтереси кожного суб’єкта. З’ясовано можливість узгодження інтересів визначених суб’єктів із завданнями соціальної політики. Визначено інструменти реалізації соціальної політики як складові його механізму. Виходячи з цього розроблено схему загального механізму реалізації соціальної політики підприємствами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Вид-во ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна політика |
uk_UA |
dc.subject |
підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
економічні інтереси |
uk_UA |
dc.subject |
споживчий ринок |
uk_UA |
dc.title |
Механізм реалізації соціальної політики підприємств |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |