Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.date.accessioned 2017-05-31T21:24:20Z
dc.date.available 2017-05-31T21:24:20Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 378.147:159.923.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1876
dc.description Шехавцова С. О. Теоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук.ступ. док. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Світлана Олександрівна Шехавцова ; наук. керівник С. В. Савченко ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 476 с. uk_UA
dc.description.abstract У дисертаційній роботі розкрито стан розробленості проблеми формування суб’єктності майбутніх учителів та визначено категорійно-поняттєвий апарат дослідження, обґрунтовано теоретико-методологічні засади та концептуальні положення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. Здійснено логіко-семантичний і психолого-педагогічний аналіз поняття „суб’єктність майбутнього вчителя”, схарак-теризовано особливості фахової підготовки у вимірах можливостей фор-мування суб’єктності майбутніх учителів в університеті. Визначено сутність та структуру суб’єктності майбутніх учителів, особистісні детермінанти (суб’єктна активність, суб’єктний потенціал, суб’єктна позиція, суб’єктний досвід), критерії та рівні сформованості суб’єктності майбутніх учителів. Розроблено та обґрунтовано систему формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, відповідні педагогічні умови, що ґрунтуються на суб’єкт-суб’єктній педагогічній взаємодії, принципах самоосвіти та самовиховання. Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленої системи, орієнтованої на забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі фахової підготовки майбутніх учителів, поетапне формування суб’єктності майбутніх учителів, застосування сучасних освітніх технологій (інтерактивні, проектні, ігрові тощо технології; тренінги особистісних змін та ін.). Розроблено науково-методичне забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject педагогічна взаємодія uk_UA
dc.title Теоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки uk_UA
dc.title.alternative Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account