Abstract:
У статті аналізується типологія і функції пейзажу в прозі для дітей та юнацтва. Наголошено на специфіці його сприйняття читачами різних вікових категорій. Пейзаж-гіпотипозис транслює пізнавальну інформацію, характеризується посиленою концентрацією формотворчих засобів образотворчого мистецтва. Філософський, психологічний пейзажі увиразнюють настрої персонажів твору, створюють відповідний оповідний тон, спонукають до осмислення важливих онтологічних, філософських проблем. Оригінальні варіанти присутності пейзажу у прозі для дітей та юнацтва позначені тонким авторським чуттям природи, її мінливих станів.
Description:
Кизилова В. В. Пейзаж у прозі для дітей та юнацтва: типологіяя, функція / В. В. Кизилова // Література. Фольклор. Проблеми поетики. – К., 2014. – Вип. 40. – С. 106 - 116.