| dc.contributor.author | Швирка, В. М. | |
| dc.date.accessioned | 2017-05-25T21:07:36Z | |
| dc.date.available | 2017-05-25T21:07:36Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 378:37.018.43(477) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1845 | |
| dc.description | Швирка В.М. Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах сходу України (сучасні реалії) / В. М. Швирка // Вища школа України. – 2015. – № 7-8 (133). – С. 66 - 73. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню потенціалу дистанційного навчання в сучасних соціально-політичних умовах Cходу України. Дистанційне навчання розглядається як якісно новий, прогресивний вид навчання, який виник в останній третині ХХ століття завдяки новим технологічним можливостям; воно з’явилося в результаті інформаційної революції і на основі ідеї „відкритої освітиˮ. Особлива увага приділена гуманістичній спрямованості дистанційного навчання, його найважливішим принципам, які є складовими основи процесу навчання студентів. Дається узагальнена характеристика дистанційного навчання. Наводиться досвід організації дистанційного навчання студентів на прикладі Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
| dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | Україна | uk_UA |
| dc.subject | принципи навчання | uk_UA |
| dc.title | Потенціал дистанційного навчаня у вищих навчальних закладах сходу України (сучасні реалії) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |