dc.contributor.author |
Швирка, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-25T21:07:36Z |
|
dc.date.available |
2017-05-25T21:07:36Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:37.018.43(477) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1845 |
|
dc.description |
Швирка В.М. Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах сходу України (сучасні реалії) / В. М. Швирка // Вища школа України. – 2015. – № 7-8 (133). – С. 66 - 73. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню потенціалу дистанційного навчання в сучасних соціально-політичних умовах Cходу України. Дистанційне навчання розглядається як якісно новий, прогресивний вид навчання, який виник в останній третині ХХ століття завдяки новим технологічним можливостям; воно з’явилося в результаті інформаційної революції і на основі ідеї „відкритої освітиˮ. Особлива увага приділена гуманістичній спрямованості дистанційного навчання, його найважливішим принципам, які є складовими основи процесу навчання студентів. Дається узагальнена характеристика дистанційного навчання. Наводиться досвід організації дистанційного навчання студентів на прикладі Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
вищі навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
принципи навчання |
uk_UA |
dc.title |
Потенціал дистанційного навчаня у вищих навчальних закладах сходу України (сучасні реалії) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |