dc.contributor.author | Степаненко, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-19T23:16:37Z | |
dc.date.available | 2017-05-19T23:16:37Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 1 159.922.763+159.92.765 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1819 | |
dc.description | Степаненко В. І. Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2017. – № 1 (306). - Ч. 1. – С. 119 - 128. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність поняття "девіантна поведінка на базі гупердібностей" та її різновиди як соціальної девіації у дітей шкільного віку: соціально нейтральні з неоднозначними критеріями оцінки, асоціальні (що відхиляються від моральних норм) та антисоціальні (відхиляються від правових норм). Розкрито погляди різних наковців до розуміння девіантних проявів у поведінці обдарованих дітей, представлено деякі результати їхніх досліджень. Зокрема, озглянуто позиції щодо того, що обдарованість особистості можна розглядати і як причину, і як засіб для прояву неоднозначних та соціально-несхвалених різновидів девіантної поведінки. Девіантна поведінка на базі гіперздібностей розглядається як тип відхиленої поведінки, що супроводжується девіаціями у повсякденному житті при особливій обдарованості, талант, геніальності в інших сферах діяльності людини. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | девіантна поведінка | uk_UA |
dc.subject | гіперздібності | uk_UA |
dc.subject | обдарована дитина | uk_UA |
dc.subject | навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |