dc.contributor.author |
Молчанюк, В. А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-16T18:23:15Z |
|
dc.date.available |
2017-05-16T18:23:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.1:004 |
|
dc.identifier.uri |
http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2016/N1-2(33-34)/4.PDF |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1808 |
|
dc.description |
Молчанюк В. А. Теоретичні засади навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання Електронний ресурс] / В. А. Молчанюк // Науковий вісник Донбасу. – 2016. – № 1 ‒ 2. – Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2016/N1-2(33-34)/4.PDF. – Загол. з екрану. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу та узагальненню існуючих засад навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання. При організації дистанційного навчання використовуються традиційні методи навчання; нові інформаційні та телекомунікаційні технології; принципи самостійного навчання. Основою дидактичного забезпечення дистанційного навчання є дистанційний навчальний курс.
Автором проведено аналіз підходів до структури дистанційних курсів, що дало можливість узагальнити та виділити основні блоки дистанційного курсу (методичний, змістовий, комунікативний, контрольний, організаційний), а також встановити зв’язки між ними. Зазначені блоки повною мірою відображають усі функції дистанційного курсу. Автор вважає, що цей наведений у статті приклад організації дистанційного курсу є найбільш прийнятним для використання у системі неперервної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні засади навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |