Abstract:
Стаття присвячена аналізу та узагальненню існуючих засад навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання. При організації дистанційного навчання використовуються традиційні методи навчання; нові інформаційні та телекомунікаційні технології; принципи самостійного навчання. Основою дидактичного забезпечення дистанційного навчання є дистанційний навчальний курс.
Автором проведено аналіз підходів до структури дистанційних курсів, що дало можливість узагальнити та виділити основні блоки дистанційного курсу (методичний, змістовий, комунікативний, контрольний, організаційний), а також встановити зв’язки між ними. Зазначені блоки повною мірою відображають усі функції дистанційного курсу. Автор вважає, що цей наведений у статті приклад організації дистанційного курсу є найбільш прийнятним для використання у системі неперервної освіти.