dc.contributor.author |
Ибрагимов, Ш. М. |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-20T08:59:45Z |
|
dc.date.available |
2015-11-20T08:59:45Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.other |
УДК 330.123.4:338.5(479.24) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/179 |
|
dc.description |
Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана / Ш.М. Ибрагимов // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 1 (39). — С. 84-87. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено значення цінового чинника зростання конкурентоспроможності на споживчому ринку Азербайджану, охарактеризовано механізм його впливу на виробництво продукції, а також представлено результати впливу цінового і нецінового чинників на ринку країни.
В статье исследовано значение ценового фактора роста конкурентоспособности на потребительском рынке Азербайджана, охарактеризован механизм его влияния на производство продукции, а также представлены результаты влияния ценового и
неценового факторов на рынке страны. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Вид-во ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
споживчий ринок |
uk_UA |
dc.title |
Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |