dc.contributor.author |
Степаненко, В. І. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-08T14:28:55Z |
|
dc.date.available |
2017-05-08T14:28:55Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
37.014.529 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1771 |
|
dc.description |
Степаненко В. І. Результати впровадження системи профілактики асоціального впливу релігійних культів на підлітків у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітньої школи / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. - С. 285 – 142. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено опис результатів підсумкової діагностики щодо ефективності системи профілактики асоціального впливу релігійних культів на підлітків у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітньої школи. Основними критеріями ефективності системи стали: сугестивний, особистісний та діяльнісний. За сугестивним критерієм порівнювалася динаміка показників ступенів схильності підлітків до асоціального впливу релігійних культів та їх навіюваності до і після дослідно-експериментальної роботи. За особистісним критерієм –показники рівнів самооцінки, особистісної адаптованості та задоволеності основних потреб підлітків у контрольній і експериментальній групах. За діяльнісним критерієм – показники проблемних сфер діяльності підлітків. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи показав загальне підвищення адаптаційного потенціалу підлітків щодо їхньої стійкості до асоціального впливу релігійних культів в експериментальній групі, що свідчить про ефективність розробленої системи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
підлітки |
uk_UA |
dc.subject |
релігійні культи |
uk_UA |
dc.subject |
загальноосвітні навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
система |
uk_UA |
dc.title |
Результати впровадження системи профілактики асоціального впливу релігійних культів на підлітків у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітньої школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |