Abstract:
У статті представлено опис результатів підсумкової діагностики щодо ефективності системи профілактики асоціального впливу релігійних культів на підлітків у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітньої школи. Основними критеріями ефективності системи стали: сугестивний, особистісний та діяльнісний. За сугестивним критерієм порівнювалася динаміка показників ступенів схильності підлітків до асоціального впливу релігійних культів та їх навіюваності до і після дослідно-експериментальної роботи. За особистісним критерієм –показники рівнів самооцінки, особистісної адаптованості та задоволеності основних потреб підлітків у контрольній і експериментальній групах. За діяльнісним критерієм – показники проблемних сфер діяльності підлітків. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи показав загальне підвищення адаптаційного потенціалу підлітків щодо їхньої стійкості до асоціального впливу релігійних культів в експериментальній групі, що свідчить про ефективність розробленої системи.
Description:
Степаненко В. І. Результати впровадження системи профілактики асоціального впливу релігійних культів на підлітків у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітньої школи / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. - С. 285 – 142.