Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Етапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2017-04-24T17:51:14Z
dc.date.available 2017-04-24T17:51:14Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.other 378:81'253
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1728
dc.description Кокнова Т. А. Етапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності / Т. А. Кокнова // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2008. – Вип. XXIV. – С. 89 – 93. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються етапи формування професійних якостей майбутніх перекладачів, до яких ми відносимо емоційну, вольову, регуляторну та екзестенціальну сфери інфдивідуальності, за допомогою навчально-ігрової діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійні якості uk_UA
dc.subject перекладачі uk_UA
dc.subject навчально-ігрова діяльність uk_UA
dc.title Етапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account