| dc.contributor.author | Кокнова, Т. А. | |
| dc.date.accessioned | 2017-04-24T17:51:14Z | |
| dc.date.available | 2017-04-24T17:51:14Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.identifier.other | 378:81'253 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1728 | |
| dc.description | Кокнова Т. А. Етапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності / Т. А. Кокнова // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2008. – Вип. XXIV. – С. 89 – 93. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються етапи формування професійних якостей майбутніх перекладачів, до яких ми відносимо емоційну, вольову, регуляторну та екзестенціальну сфери інфдивідуальності, за допомогою навчально-ігрової діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | професійні якості | uk_UA |
| dc.subject | перекладачі | uk_UA |
| dc.subject | навчально-ігрова діяльність | uk_UA |
| dc.title | Етапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |