dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-24T17:51:14Z |
|
dc.date.available |
2017-04-24T17:51:14Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.other |
378:81'253 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1728 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Етапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності / Т. А. Кокнова // Вісник Прикарпатського університету : Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2008. – Вип. XXIV. – С. 89 – 93. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються етапи формування професійних якостей майбутніх перекладачів, до яких ми відносимо емоційну, вольову, регуляторну та екзестенціальну сфери інфдивідуальності, за допомогою навчально-ігрової діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
професійні якості |
uk_UA |
dc.subject |
перекладачі |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-ігрова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Етапи формування професійних якостей у майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |