dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-12T21:39:57Z |
|
dc.date.available |
2017-04-12T21:39:57Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
378.011.3:81'25-051 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1706 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Висновки за результатами експериментального впровадження педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2013. – № 3 (262). – С. 98 - 103. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автор публікації подає результати формувального експерименту та висновки впровадження педагогічних умов формування професійних якостей перекладача засобами навчально-ігрової діяльності. У статті обгрунтовано педагогічної умови, розкрито особливості їх впровадження в навчально-виховний процес та висвітлено математико-статистичні дані, які підтверджують ефективність та результативність впровадження в навчально-виховний процес виділених нами педагогічних умов. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
професійні якості |
uk_UA |
dc.subject |
перекладачі |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
ігрова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.title |
Висновки за результатами експериментального впровадження педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |