dc.contributor.author |
Тарарива, Л. |
|
dc.contributor.author |
Гуцкало, О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-03-15T21:25:09Z |
|
dc.date.available |
2017-03-15T21:25:09Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
811.111:378.147 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1653 |
|
dc.description |
Тарарива Л. Інтерактивні технології на заняттях з англійської мови / Л. Тарарива, О. Гуцкало // Наукова молодь: інноваційні підходи в освіті і науці: збірник тез II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. – Луганськ, 2012. – С. 57 - 59. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються класифікаційні характеристики інтерактивних методів навчання, трансформація структури залежно від поставленої мети заняття, виучуваного матеріалу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
класифікація |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні форми навчання |
uk_UA |
dc.subject |
форми навчання |
uk_UA |
dc.subject |
англійська мова |
uk_UA |
dc.title |
Інтерактивні технології на заняттях з англійської мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |