| dc.contributor.author | Гречишкіна, Т. О. | |
| dc.date.accessioned | 2017-03-14T18:49:38Z | |
| dc.date.available | 2017-03-14T18:49:38Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | 378.126.016 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1644 | |
| dc.description | Гречишкіна Т. О. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої деривації / Т. О. Гречишкіна // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи: зб. матеріалів 4 Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф. – Переяслав-Хмельницький, 2016. – Вип. 4. - С. 102 – 106. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття ,,педагогічна умова’’, проаналізовано шляхи попередження освітньої депривації в студентів ВНЗ, які наявні в психолого-педагогічних дослідженнях. За результатами узагальнення наукових підходів до стратегій, форм та методів попередження та подолання різних видів депривації студентської молоді визначено педагогічні умови попередження та подолання освітньої депривації студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
| dc.subject | освітній простір | uk_UA |
| dc.title | Теоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої деривації | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |