dc.contributor.author |
Гречишкіна, Т. О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-03-14T18:49:38Z |
|
dc.date.available |
2017-03-14T18:49:38Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
378.126.016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1644 |
|
dc.description |
Гречишкіна Т. О. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої деривації / Т. О. Гречишкіна // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи: зб. матеріалів 4 Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф. – Переяслав-Хмельницький, 2016. – Вип. 4. - С. 102 – 106. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто поняття ,,педагогічна умова’’, проаналізовано шляхи попередження освітньої депривації в студентів ВНЗ, які наявні в психолого-педагогічних дослідженнях. За результатами узагальнення наукових підходів до стратегій, форм та методів попередження та подолання різних видів депривації студентської молоді визначено педагогічні умови попередження та подолання освітньої депривації студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
освітній простір |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої деривації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |