Abstract:
У цій статті широко розкривається актуальність теми, а також, в основному, робиться акцент на методиці викладання математики. Заняття з математики виконують виховну функцію i сприяють розвитку i формуванню особистості розумово відсталих школярів. Вони дозволяють формувати систему соціально ціннісних моральних норм i правил, які є загальноприйнятими в суспільному середовищі, зокрема таких навичок i звичок, як точність, акуратність, працелюбність, уміння долати труднощі тощо. В цьому полягає виховне завдання математики.
Description:
Крилова М. О. Інклюзивне виховання та навчання на сучасному етапі розвитку освіти / М. О. Крилова // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного навчального закладу: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф.(м. Лисичанськ 14 грудня 2016 р.). – Лисичанськ: ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016. – С. 63 – 66.