dc.contributor.author | Нікітіна, Є. Г. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-21T19:32:03Z | |
dc.date.available | 2016-11-21T19:32:03Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | 37.370.176 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1395 | |
dc.description | Нікітіна Є. Г. Лінгвокультурний аспект формування професійної культури сучасного педагога / Є. Г. Нікітіна // Теорія і практика виховання сучасної молоді: цінності, зміст, технології: матеріали міжнародної науковопрактичної конференції (Луганськ, 4 жовтня 2012 р.) – Луганськ: Вид-во ЛДАКМ, 2012. – С. 200 – 201. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто лінгвокультурний аспект формування професійної культури сучасного педагога. З’ясовано, що одним iз головних чинникiв професійної пiдготовки педагога і компонентом названої компетентності має стати українознавчий культурологiчний напрям, що дає можливiсть через етнокультуру, етнопедагогiку, етнолінгвопедагогіку відтворювати свiтогляд укpaїнcькoгo народу, особливості його iстopiї, культури, мовної картини свiтy, глибше усвiдомити укpaїнoмoвну картину світу в зіставленнi з нацiонально-мовною картиною cвiту iнших народiв, сприятиме підготовці фахiвця з широким фiлологiчно кругозором, високим piвнeм етнолiнгводидактичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійна культура | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.title | Лінгвокультурний аспект формування професійної культури сучасного педагога | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |