dc.contributor.author |
Шелупахіна, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-29T20:23:38Z |
|
dc.date.available |
2016-10-29T20:23:38Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
378.016:78.087.68 (043) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1345 |
|
dc.description |
Шелупахіна Т. В. Інтегративний підхід у мистецькій освіті як фактор оптимізації підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т. В. Шелупахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (198), травень. – С.155 - 159. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена розгляду актуальних питань підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Предметом дослідницької уваги є інтегративний підхід у мистецькій освіті як дієвий фактор оптимізації підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах університетського навчання. Розглянуті методологічні та методичні засади інтеграції знань, що використовуються в навчальному процесі сучасної вищої школи; доведено, що вектор інтеграції знань в мистецькій освіті має бути спрямований у площину особистіснопрофесійного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва на основі випереджаючого, перспективно-пошукового характеру навчання. Інтеграція знань у мистецькій освіті розглянута як суттєвий фактор, що стимулює пізнавальні процеси особистості. Відтак робиться висновок, що застосування принципу інтеграції знань у мистецькій освіті забезпечує формування нового знання на якісно новому, інформаційнометодологічному рівні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній педагог |
uk_UA |
dc.title |
Інтегративний підхід у мистецькій освіті як фактор оптимізації підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |