Abstract:
Стаття присвячена розгляду актуальних питань підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Предметом дослідницької уваги є інтегративний підхід у мистецькій освіті як дієвий фактор оптимізації підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах університетського навчання. Розглянуті методологічні та методичні засади інтеграції знань, що використовуються в навчальному процесі сучасної вищої школи; доведено, що вектор інтеграції знань в мистецькій освіті має бути спрямований у площину особистіснопрофесійного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва на основі випереджаючого, перспективно-пошукового характеру навчання. Інтеграція знань у мистецькій освіті розглянута як суттєвий фактор, що стимулює пізнавальні процеси особистості. Відтак робиться висновок, що застосування принципу інтеграції знань у мистецькій освіті забезпечує формування нового знання на якісно новому, інформаційнометодологічному рівні.
Description:
Шелупахіна Т. В. Інтегративний підхід у мистецькій освіті як фактор оптимізації підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т. В. Шелупахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (198), травень. – С.155 - 159.