Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Критерії та показники готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів

Show simple item record

dc.contributor.author Хомич, О. О.
dc.date.accessioned 2016-10-22T18:42:46Z
dc.date.available 2016-10-22T18:42:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1335
dc.description Хомич О. О. Критерії та показники готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів / О. О. Хомич // Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doświadczenie. – 2015. - Nr 2. – P. 21 - 24. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня готовності майбутніх ихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів. розкрито зміст мотиваційного, когнітивного, діяльнісного критеріїв готовності. Визначено та схарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти У навчальновиховному процесі ДНЗ: достатній, середній і низький. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject медіа-освіта uk_UA
dc.subject навчально-виховний процес uk_UA
dc.subject дошкільна освіта uk_UA
dc.title Критерії та показники готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів uk_UA
dc.title.alternative Criteria and indicators of future teachers’ readiness to use media education in the educational process in pre-school educational institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account