| dc.contributor.author | Хомич, О. О. | |
| dc.date.accessioned | 2016-10-22T18:42:46Z | |
| dc.date.available | 2016-10-22T18:42:46Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1335 | |
| dc.description | Хомич О. О. Критерії та показники готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів / О. О. Хомич // Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doświadczenie. – 2015. - Nr 2. – P. 21 - 24. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня готовності майбутніх ихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів. розкрито зміст мотиваційного, когнітивного, діяльнісного критеріїв готовності. Визначено та схарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти У навчальновиховному процесі ДНЗ: достатній, середній і низький. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | медіа-освіта | uk_UA |
| dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
| dc.title | Критерії та показники готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів | uk_UA |
| dc.title.alternative | Criteria and indicators of future teachers’ readiness to use media education in the educational process in pre-school educational institutions | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |