dc.contributor.author |
Хомич, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-22T18:42:46Z |
|
dc.date.available |
2016-10-22T18:42:46Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1335 |
|
dc.description |
Хомич О. О. Критерії та показники готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів / О. О. Хомич // Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doświadczenie. – 2015. - Nr 2. – P. 21 - 24. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня готовності майбутніх ихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів. розкрито зміст мотиваційного, когнітивного, діяльнісного критеріїв готовності. Визначено та схарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти У навчальновиховному процесі ДНЗ: достатній, середній і низький. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-освіта |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Критерії та показники готовності майбутніх вихователів до використання засобів медіа-освіти у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Criteria and indicators of future teachers’ readiness to use media education in the educational process in pre-school educational institutions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |