dc.contributor.author | Хомич, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T19:20:18Z | |
dc.date.available | 2016-10-19T19:20:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 373.2.091.33-028.22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1318 | |
dc.description | Хомич О. О. Особливості використання засобів медіа-освіти в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів / О. О. Хомич // Проблеми сучасної педагогічної освіти. - 2014. - Вип. 42. - Ч. 3. - С. 216 - 221. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність поняття "медіа-освіта дошкільна" . Визначено основні засоби медіа-освіти, доцільні для використання у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів : телебачення, кінематограф, друковані видання, радіо, комп'бтерні технології : слайд-шоу, мультимедійні фотоальбоми, презентації та ін. З огляду на особливості кожного з засобів медіа-освіти та специфічность впливу на особистість дошкільника, схарактеризовано загальні підходи до їх використання. Зазначено, що необхідними умовами використання засобів медіа-освіти постають: спеціальний добір медіа-текстів, визначення місця та кількості таких медіа-текстів на заняттях та поза ними, а також відбір форм та методів роботи з медіа-текстами, які сприймають гармонійному розвитку особистості дитини. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія; | |
dc.subject | медіа-освіта | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | дошкільнята | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.title | Особливості використання засобів медіа-освіти в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |