Abstract:
У статті розкрито сутність поняття "медіа-освіта дошкільна" . Визначено основні засоби медіа-освіти, доцільні для використання у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів : телебачення, кінематограф, друковані видання, радіо, комп'бтерні технології : слайд-шоу, мультимедійні фотоальбоми, презентації та ін. З огляду на особливості кожного з засобів медіа-освіти та специфічность впливу на особистість дошкільника, схарактеризовано загальні підходи до їх використання. Зазначено, що необхідними умовами використання засобів медіа-освіти постають: спеціальний добір медіа-текстів, визначення місця та кількості таких медіа-текстів на заняттях та поза ними, а також відбір форм та методів роботи з медіа-текстами, які сприймають гармонійному розвитку особистості дитини.