dc.contributor.author |
Літовка, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-19T17:40:18Z |
|
dc.date.available |
2016-10-19T17:40:18Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1316 |
|
dc.description |
Літовка О. П. А. С. Макаренко про позицію вчителя в процесі навчання і виховання дітей / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки). – 2013. – № 7 (266). - Ч. 1. – С. 187 – 192. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано змістовий аспект професійно-педагогічної позиції майбутнього вчителя і її впливу на якість навчальної взаємодії, підкреслено її багатогранний характер; зроблено акцент на педагогічних поглядах А. Макаренка щодо позиції педагога в професійній діяльності: детально розглянуто методику «паралельної педагогічної дії» та її перетворюючий вплив на характер відносин вчителя і учнів у шкільному колективі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
професійна позиція |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна позиція |
uk_UA |
dc.title |
А. С. Макаренко про позицію вчителя в процесі навчання і виховання дітей |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |