| dc.contributor.author | Літовка, О. | |
| dc.date.accessioned | 2016-10-06T19:38:16Z | |
| dc.date.available | 2016-10-06T19:38:16Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | 371.134 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1268 | |
| dc.description | Літовка О. Методологія дослідження проблеми формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі практичної підготовки / О. Літовка // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний пелагогічний університет імені Григорія Сковороди" : Збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2012. - Вип. 26. - С. 159 - 163. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Характеризуються наукові підходи до обґрунтування змісту поняття «професійна позиція майбутнього вчителя» як міждисциплінарного. Розглядається проблема формування педагогічної позиції в процесі практичної підготовки на методологічному рівні. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | професійна позиція | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | вчитель | uk_UA |
| dc.title | Методологія дослідження проблеми формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі практичної підготовки | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |