dc.contributor.author |
Літовка, О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-06T19:38:16Z |
|
dc.date.available |
2016-10-06T19:38:16Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1268 |
|
dc.description |
Літовка О. Методологія дослідження проблеми формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі практичної підготовки / О. Літовка // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний пелагогічний університет імені Григорія Сковороди" : Збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2012. - Вип. 26. - С. 159 - 163. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Характеризуються наукові підходи до обґрунтування змісту поняття «професійна позиція майбутнього вчителя» як міждисциплінарного. Розглядається проблема формування педагогічної позиції в процесі практичної підготовки на методологічному рівні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
професійна позиція |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.title |
Методологія дослідження проблеми формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі практичної підготовки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |