Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методологія дослідження проблеми формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі практичної підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Літовка, О.
dc.date.accessioned 2016-10-06T19:38:16Z
dc.date.available 2016-10-06T19:38:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.other 371.134
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1268
dc.description Літовка О. Методологія дослідження проблеми формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі практичної підготовки / О. Літовка // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний пелагогічний університет імені Григорія Сковороди" : Збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2012. - Вип. 26. - С. 159 - 163. uk_UA
dc.description.abstract Характеризуються наукові підходи до обґрунтування змісту поняття «професійна позиція майбутнього вчителя» як міждисциплінарного. Розглядається проблема формування педагогічної позиції в процесі практичної підготовки на методологічному рівні. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійна позиція uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject вчитель uk_UA
dc.title Методологія дослідження проблеми формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі практичної підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account