dc.contributor.author |
Гречишкіна, Т. О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-26T20:11:54Z |
|
dc.date.available |
2016-09-26T20:11:54Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
37.013 (075.8) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1227 |
|
dc.description |
Освітня деривація як соціокультурний феномен ХХІ ст. / Т. О. Гречишкіна // Науковий пошук молодих дослідників. - Вип. 1. – Старобільськ : ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2016. – С. 27 – 32. - (Педагогічні науки). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У цій статті розглянуто сутність феномену освітньої депривації в соціокультурній сфері ХХІ ст., що дозволяє нам проаналізувати складові, котрі здійснюють безпосередній вплив на розвиток цього явища в студентській спільноті. Досліджено умови виникнення освітньої депривації, її деструктивний вплив на розвиток особистості. Представлено можливі шляхи подолання явища освітньої депривації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Освітня деривація як соціокультурний феномен ХХІ ст. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |