dc.contributor.author | Сергієнко, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2016-09-24T19:52:37Z | |
dc.date.available | 2016-09-24T19:52:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1218 | |
dc.description | Оволодіння дидактичною грою в процесі засвоєння курсу української мови з методикою навчання в початкових класах / Л. В. Сергієнко // Освіта Донбасу. – 2009. – № 1. – С.60 – 64. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито теоретичні засади використання дидактичних ігор як базової основи формування комунікативної компетентності. На заняттях з української мови з методикою навчання в початкових класах у педагогічному коледжі дидактичні (навчальні) ігри використовуються для вибору оптимальних рішень у реальних умовах. Ці ігри потребують від учасників знань не тільки конкретної теми, а й основ педагогіки й психології. У формі дидактичних ігор можна провести самостійну роботу студентів, практичні й семінарські заняття, на які виноситься матеріал, уже викладений у лекційному курсі, але який потребує повторення, деталізації і творчого осмислення на основі вироблення власної думки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | ігри | uk_UA |
dc.title | Оволодіння дидактичною грою в процесі засвоєння курсу української мови з методикою навчання в початкових класах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |