Abstract:
Розглянуто суть категорій «розвиток» і «стратегія розвитку» підпри-
ємств в умовах сучасного мінливого ринку, коли становище кожного підпри-
ємства залежить не тільки від якості власної діяльності, а також від його ста-
новища на ринку збуту своєї продукції. Проаналізовано суть найбільш узага-
льнених стратегій розвитку підприємств.
Подано загальну характеристику ТОВ «МІО-КОМ», яке є торгівельним
підприємством, що функціонує на ринку продажу товарів хімічного похо-
дження. Проведено аналіз фінансово-економічних показників діяльності ТОВ
і виявлено актуальність формування стратегії його розвитку як стратегічного
напрямку підвищення його рентабельності.
Розроблено пропозиції щодо розробки стратегії розвитку торгівельного
підприємства, її змісту, етапів і процедур запровадження в управлінській дія-
льності керівництва підприємства. Обґрунтовано вибір стратегії концентро-
ваного зростання ТОВ, зміст функціональних стратегій розвитку, формуван-
ня цільового контуру управління розвитком ТОВ.