dc.contributor.author |
Борисенко, Л. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-19T20:08:59Z |
|
dc.date.available |
2016-09-19T20:08:59Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1184 |
|
dc.description |
Організація навчання дітей з особливими потребами / Л.Л.Борисенко // Формування культури здоров’я дітей різного віку з особливими потребами: Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Лисичанськ, 20 лютого 2014 р.). - Лисичанськ: ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» - Лисичанськ: ООО « КИТ - Л», 2014. - С.15 - 16. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості навчання дітей з особливими потребами. Акцентується увага на тому, що поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмеженими можливостями фізичного та/або психічного здоров’я є не лише відображенням часу, але й представляє собою ще один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з особливими потребами на. якісну освіту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
люди з обмеженими можливостями |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.title |
Організація навчання дітей з особливими потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |