dc.contributor.author |
Баранов, Д. І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-11T12:10:51Z |
|
dc.date.available |
2016-09-11T12:10:51Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1176 |
|
dc.description |
Теоретичні основи формування готовності вчителів фізичного виховання до інноваційної навчальної / Д.І.Баранов // Актуальні проблеми фізичного та валеологічного виховання учнівської молоді; теорія і практика:Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Лисичанськ, 20 березня 2013 р.). - Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка». - Лисичанськ : ООО "КИТ-Л", - С. 11-13. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На сучасному рівні розвитку цивілізації особливу роль грає інноваційний потенціал суспільства, що викликає потребу в людях, здатних системно мислити, швидко знаходити необхідну інформацію, приймати адекватні рішення, створювати принципово нові ідеї в різних областях знань. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні основи формування готовності вчителів фізичного виховання до інноваційної навчальної |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |