dc.contributor.author |
Єршов, С. І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-11T08:41:40Z |
|
dc.date.available |
2016-09-11T08:41:40Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1172 |
|
dc.description |
Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні / С.І.Єршов // Актуальні проблеми та перспективи розвитку сучасної педагогічної освіти: Науково-методичний збірник матеріалів Днів науки - (Стаханов-Лисичанськ, квітень 2015 р.). - Лисичанськ, 2015. - С. 110-114. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сьогодні в науковому обігу перебувають два споріднені поняття - інтеграція та інклюзія. Відмінність полягає «у визнанні того факту, що ми змінюємо суспільство, щоб воно враховувало і пристосовувалося до індивідуальних потреб людей з особливими потребами, а не навпаки». В ідеальному варіанті інклюзія передбачає повне залучення всіх учнів в усі аспекти навчання і шкільного життя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.title |
Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |