| dc.contributor.author | Єршов, С. І. | |
| dc.date.accessioned | 2016-09-11T08:41:40Z | |
| dc.date.available | 2016-09-11T08:41:40Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1172 | |
| dc.description | Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні / С.І.Єршов // Актуальні проблеми та перспективи розвитку сучасної педагогічної освіти: Науково-методичний збірник матеріалів Днів науки - (Стаханов-Лисичанськ, квітень 2015 р.). - Лисичанськ, 2015. - С. 110-114. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Сьогодні в науковому обігу перебувають два споріднені поняття - інтеграція та інклюзія. Відмінність полягає «у визнанні того факту, що ми змінюємо суспільство, щоб воно враховувало і пристосовувалося до індивідуальних потреб людей з особливими потребами, а не навпаки». В ідеальному варіанті інклюзія передбачає повне залучення всіх учнів в усі аспекти навчання і шкільного життя. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | інклюзія | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.title | Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |