| dc.contributor.author | Єршов, С. І. | |
| dc.date.accessioned | 2016-09-10T18:38:20Z | |
| dc.date.available | 2016-09-10T18:38:20Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1169 | |
| dc.description | Сутність та зміст формування дослідницьких умінь майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовки / С.І.Єршов // Актуальні проблеми фізичного виховання молоді: теорія і практика : зб. матеріалів Відкритої Всеукр. наук.-практ. конф. за участю країн СНД (6 квітня 2011 р., м. Лисичанськ) / за заг. ред. Т. Т. Ротерс. - Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2011. – С. 140-149. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В даний час дослідницька діяльність студентів с обов'язковим складовим елементом професійної підготовки майбутніх фахівців, оскільки основне завдання вищої школи полягає у підготовці студентів «до освіти крізь усе життя», в орієнтації їх на самоосвіту, мотивацію до поповнення знань. При такому підході ведучою в навчанні студентів стає орієнтація на оволодіння логікою дослідницького процесу. Включення студентів в дослідну діяльність неможливе без сформованих дослідницьких умінь і надає якнайповніші можливості для творчого засвоєння знань, дозволяє помітно збільшувати частку знань, що отримуються студентами самостійно, підвищує рівень наукового мислення, виробляє професійно важливі якості особистості: ініціативність, самостійність. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | уміння | uk_UA |
| dc.subject | фізична культура | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Сутність та зміст формування дослідницьких умінь майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовки | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |