dc.contributor.author |
Єршов, С. І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-10T18:38:20Z |
|
dc.date.available |
2016-09-10T18:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1169 |
|
dc.description |
Сутність та зміст формування дослідницьких умінь майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовки / С.І.Єршов // Актуальні проблеми фізичного виховання молоді: теорія і практика : зб. матеріалів Відкритої Всеукр. наук.-практ. конф. за участю країн СНД (6 квітня 2011 р., м. Лисичанськ) / за заг. ред. Т. Т. Ротерс. - Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2011. – С. 140-149. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В даний час дослідницька діяльність студентів с обов'язковим складовим елементом професійної підготовки майбутніх фахівців, оскільки основне завдання вищої школи полягає у підготовці студентів «до освіти крізь усе життя», в орієнтації їх на самоосвіту, мотивацію до поповнення знань. При такому підході ведучою в навчанні студентів стає орієнтація на оволодіння логікою дослідницького процесу. Включення студентів в дослідну діяльність неможливе без сформованих дослідницьких умінь і надає якнайповніші можливості для творчого засвоєння знань, дозволяє помітно збільшувати частку знань, що отримуються студентами самостійно, підвищує рівень наукового мислення, виробляє професійно важливі якості особистості: ініціативність, самостійність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
уміння |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Сутність та зміст формування дослідницьких умінь майбутніх учителів фізичної культури в процесі фахової підготовки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |