Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні технологічні шляхи формування професійної мотивації до навчання майбутніх менеджерів у ЗВО

Show simple item record

dc.contributor.author Мамиченко, С. А.
dc.contributor.author Ковалевський, І. С.
dc.date.accessioned 2025-11-19T10:07:01Z
dc.date.available 2025-11-19T10:07:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 658.3:159.9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11640
dc.description Мамиченко С. А. Педагогічні технологічні шляхи формування професійної мотивації до навчання майбутніх менеджерів у ЗВО / С. А. Мамиченко, І. С. Ковалевський // Наукові інновації та передові технології (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). — 2024. — № 11(39). — С. 1406–1416. uk_UA
dc.description.abstract Важливим й актуальним освітнім напрямом у сучасних реаліях вітчизнного складного сьогодення є професійна підготовка у вишах висококваліфікованих, компетентнісно орієнтованих здобувачів вищої освіти, майбутніїх фахівців-менеджерів, управлінців, які під час післявоєнної відбудови нашої країни зможуть сприяти відродженню української економіки і представляти її імідж на світовому рівні. У цьому контексті, мотивація студентів визначається як ключовий фактор їхнього навчального успіху, що залежить від особистісних рис індивіда, а також від змодельованих відповідних педагогічних технологій. У статті розглядаються проблеми формування професійної мотивації майбутніх менеджерів з педагогічної точки зору, а також ми спробуємо визначити способи і методи, необхідні для її рішення. Підкреслено, що мотиваційний аспект не лише стимулює студента до пошуку нових знань, а й визначає ступінь його наполегливості та витримки в умовах освітнього процесу. Мета – теоретично обґрунтувати питання щодо впровадження сучасних педагогічних технологій з метою формування професійної мотивації здобувачів освіти спеціальності 073 «Менеджмент» і виявити їх вплив на розвиток професіоналізму майбутнього менеджера. Методи: для виявлення особливостей педагогічних напрямів щодо формування позитивних якостей у навчанні майбутніх менеджерів, розвитку їх професіоналізму у дослідженні використано такі методи дослідження: теоретичний – вивчення психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми; системний та аналітичний методи – для теоретичного опису провідних дефініцій з їх наступним обґрунтуванням, а також для аналізу проблеми професійної успішності особистості у зв’язку з особистіснопрофесійними характеристиками. Результати аналізу психолого-педагогічної літератури, думок провідних науковців, дають можливість стверджувати, що, готуючи майбутніх фахівців-менеджерів, ЗВО повинні враховувати нові вимоги до керівників при побудові своїх освітніх програм, а також аналізувати та враховувати особливості професійної мотивації студентів, які здобувають цю професію. У висновках наголошується на важливості знань ключових аспектів педагогічної діяльності при фаховій підготовці майбутніх менеджерів, а також узагальнюється думка, що педагогічні технології представляють певний системний комплекс для досягнення цілей фахової підготовки, а найголовніше – для формування професійно компетентного фахівця, у нашому випадку – майбутнього менеджера, керівника. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject мотиваційна спрямованість uk_UA
dc.subject педагогічні технології навчання uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.title Педагогічні технологічні шляхи формування професійної мотивації до навчання майбутніх менеджерів у ЗВО uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account