Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій до професійної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Мамиченко, С. А.
dc.contributor.author Савєл’єв, А. Є.
dc.date.accessioned 2025-11-19T09:53:54Z
dc.date.available 2025-11-19T09:53:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.other УДК 378.1:004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11638
dc.description Мамиченко С. А. Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій до професійної діяльності / С. А. Мамиченко, А. Є. Савєл’єв // Перспективи та інновації науки. — 2024. — № 11(45). —C. 630-639. uk_UA
dc.description.abstract У публікації розглянуто особливості підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологій у контексті їх подальшої професійної діяльності та з точки зору інтегративного процесу до сучасних стандартів; зазначено, що зміни, які відбуваються в соціально-економічній структурі українського суспільства, зумовлюють підвищення вимог до якості підготовки фахівців різних профілів. Посилилась увага і до професії фахівця інформаційних технологій як на особистісному, так і на професійному рівнях. Особливу увагу приділено аналізу організації освітнього процесу в навчальнонауковому інституті математики та інформаційних технологій Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». Основною метою підготовки фахівців ІТ в інституті є забезпечення організації та управління освітньою, науковою та іншими видами діяльності на певних рівнях вищої освіти і спеціальностях, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти для досягнення результату – підготовка конкурентоспроможного людського капіталу для високотехнологічного та інноваційного розвитку країни, самореалізації особистості, забезпечення потреб суспільства, ринку праці та держави у кваліфікованих фахівцях. Представлено перелік освітніх компонентів у навчальних планах підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій за спеціальностями 121 «Інженерія програмного забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», 123 «Комп’ютерна інженерія», участь здобувачів у наукових заходах інституту, що безперечно формує їх професійну компетентність, уміння і навички створювати в команді інноваційні ІТ-продукти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject спеціальність uk_UA
dc.subject ІТ-фахівці uk_UA
dc.subject освітня програма uk_UA
dc.subject структура навчального плану uk_UA
dc.subject обов’язкові освітні компоненти uk_UA
dc.subject наукова діяльність uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.title Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій до професійної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account