Abstract:
У публікації розглянуто особливості підготовки майбутніх
фахівців інформаційних технологій у контексті їх подальшої професійної
діяльності та з точки зору інтегративного процесу до сучасних стандартів;
зазначено, що зміни, які відбуваються в соціально-економічній структурі
українського суспільства, зумовлюють підвищення вимог до якості підготовки
фахівців різних профілів. Посилилась увага і до професії фахівця інформаційних технологій як на особистісному, так і на професійному рівнях.
Особливу увагу приділено аналізу організації освітнього процесу в навчальнонауковому інституті математики та інформаційних технологій Державного
закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка».
Основною метою підготовки фахівців ІТ в інституті є забезпечення організації
та управління освітньою, науковою та іншими видами діяльності на певних
рівнях вищої освіти і спеціальностях, за якими здійснюється підготовка
здобувачів вищої освіти для досягнення результату – підготовка конкурентоспроможного людського капіталу для високотехнологічного та інноваційного
розвитку країни, самореалізації особистості, забезпечення потреб суспільства,
ринку праці та держави у кваліфікованих фахівцях. Представлено перелік
освітніх компонентів у навчальних планах підготовки майбутніх фахівців з
інформаційних технологій за спеціальностями 121 «Інженерія програмного
забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», 123 «Комп’ютерна інженерія»,
участь здобувачів у наукових заходах інституту, що безперечно формує їх
професійну компетентність, уміння і навички створювати в команді інноваційні ІТ-продукти.
Description:
Мамиченко С. А. Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій до професійної діяльності / С. А. Мамиченко, А. Є. Савєл’єв // Перспективи та інновації науки. — 2024. — № 11(45). —C. 630-639.