dc.contributor.author |
Єршов, С. І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-07T20:09:57Z |
|
dc.date.available |
2016-09-07T20:09:57Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1151 |
|
dc.description |
Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні / Єршов C.I. // Формування культури здоров’я дітей різного віку з особливими потребами: Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Лисичанськ, 20 лютого 2014 р.). - Лисичанськ: ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» - Лисичанськ: ООО « КИТ - Л», 2014. - С. 36-38. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті автор розглядає гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні. Інклюзивна освіта є одним із виявів гуманізації школи і демократизації суспільства в цілому. Інклюзія не може впроваджуватись у суспільстві з низькими демократичними нормами, оскільки там на дитину з особливими потребами дивляться суто через призму медичних означень. Сьогодні в науковому обігу перебувають два споріднені поняття - інтеграція та інклюзія. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
культура здоров'я |
uk_UA |
dc.title |
Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |