| dc.contributor.author | Єршов, С. І. | |
| dc.date.accessioned | 2016-09-07T20:09:57Z | |
| dc.date.available | 2016-09-07T20:09:57Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1151 | |
| dc.description | Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні / Єршов C.I. // Формування культури здоров’я дітей різного віку з особливими потребами: Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Лисичанськ, 20 лютого 2014 р.). - Лисичанськ: ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» - Лисичанськ: ООО « КИТ - Л», 2014. - С. 36-38. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті автор розглядає гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні. Інклюзивна освіта є одним із виявів гуманізації школи і демократизації суспільства в цілому. Інклюзія не може впроваджуватись у суспільстві з низькими демократичними нормами, оскільки там на дитину з особливими потребами дивляться суто через призму медичних означень. Сьогодні в науковому обігу перебувають два споріднені поняття - інтеграція та інклюзія. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | інклюзія | uk_UA |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.subject | культура здоров'я | uk_UA |
| dc.title | Гуманістичний підхід до інклюзивної освіти в Україні | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |