dc.contributor.author |
Олесеюк, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-06T16:46:30Z |
|
dc.date.available |
2016-09-06T16:46:30Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1145 |
|
dc.description |
Особливості використання модульно-рейтингового оцінювання успішності студентів / В.В.Олесеюк // Валеологічна освіта в навчальних закладах України: стан, напрямки і перспективи розвитку. – Кіровоград: РВВ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2010. – Ч. 1. – С.65-69 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Важливою умовою високої результативності роботи студентів, розвитку ініціативи та активності є оцінка їхньої діяльності під час організації навчального процесу за кредитно-модульною технологією навчання. Вона виявляє фізичні, інтелектуальні, вольові можливості студентів та ставлення викладача до їх діяльності, успіхів, невдач, поведінки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
РВВ КДПУ імені Володимира Винниченка |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання модульно-рейтингового оцінювання успішності студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |