Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Заклади ресторанного господарства третьої хвилі: стан і перспективи

Show simple item record

dc.contributor.author Безрученков, Ю. В.
dc.contributor.author Щука, Г. П.
dc.date.accessioned 2025-09-18T10:09:32Z
dc.date.available 2025-09-18T10:09:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.other УДК 338.432:001.8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11374
dc.description Безрученков Ю. В. Заклади ресторанного господарства третьої хвилі: стан і перспективи / Ю. В. Безрученков, Г. П. Щука // Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики. — 2023. — №4. — С. 84-93. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто сучасні тенденції у ресторанному бізнесі, зокрема у контексті розвитку закладів ресторанного господарства третьої хвилі. Проаналізовано результати впливу інновацій та технологій на гастрономічну індустрію, у результаті порівняння ресторанів третьої хвилі з традиційними закладами ресторанного господарства, визначено ключові відмінності у їхній організації та функціонуванні. Авторами статті проаналізовано використання інноваційних технологій, таких як штучний інтелект, аналітика даних й автоматизовані системи управління. Наведено приклади застосування цих технологій у ресторанному бізнесі, зокрема в аналізі попиту, управлінні запасами й рекомендаціях для клієнтів. Розглянуто різницю між ресторанами третьої хвилі й традиційними закладами у виборі концепції кухні, а також підходами до формування меню. Авторами встановлено наявність індивідуалізованого підходу до технології приготування страв і пропозиції новаторських страв у підприємствах ресторанного господарства третьої хвилі, що обумовлено глибшим розумінням сучасних гастрономічних тенденцій та побажань клієнтів.Встановлено зміщення акцентів у закладах ресторанного господарства третьої хвилі у бік індивідуалізованого обслуговування та активної взаємодії з гостями через соціальні мережі, порівняно з можливим більш формальним підходом традиційних закладів; розглянуто роль закладів гостинності третьої хвилі у впровадженні концепцій сталого розвитку. У висновку авторами висловлено переконання, що заклади ресторанного господарства третьої хвилі мають потенціал не лише трансформувати гастрономічний ландшафт, але й стати ключовими учасниками розвитку ресторанного бізнесу в Україні. Зазначено, що їхні інновації та технологічний підхід можуть визначити нові стандарти обслуговування, посилити різноманіття меню та змінити ставлення до власного екологічного впливу. Зроблено висновки про необхідність подальших досліджень у цій області й перспективи розвитку ресторанного бізнесу в Україні в умовах зростання популярності закладів ресторанного господарства третьої хвилі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject заклади ресторанного господарства третьої хвилі uk_UA
dc.subject гастрономічні тенденції uk_UA
dc.subject ресторанне господарство uk_UA
dc.subject ресторанний бізнес в Україні uk_UA
dc.title Заклади ресторанного господарства третьої хвилі: стан і перспективи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account