Abstract:
Розглянуто роль цифрових технологій у трансформації освітнього
процесу України в контексті реалізації Стратегії цифрового розвитку
інноваційної діяльності до 2030 року. Особливу увагу приділено використанню
штучного інтелекту в педагогічній діяльності, що сприяє підвищенню цифрової
компетентності викладачів та вдосконаленню методик навчання. На прикладі
програми «Teachers Internship: AI Tools for Education», організованої компанією
EPAM у співпраці з Асоціацією «IT Ukraine», проаналізовано ефективність
впровадження сучасних цифрових інструментів у підготовку освітян. Оцінено
вплив програми на професійний розвиток викладачів, їхню адаптацію до вимог
цифрової економіки та підвищення якості освітніх послуг. Результати
дослідження підтверджують, що інтеграція штучного інтелекту у
навчальний процес сприяє інноваційному розвитку освіти, формуванню нових
підходів до викладання та підготовці конкурентоспроможних фахівців у
цифрову епоху.
Description:
Острецова Т. О. Розвиток компетенцій викладачів в епоху цифрових технологій / Т.О. Острецова // Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та
нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій
створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансфер
технологій : зб. наук. пр. VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (27–28 берез.
2025 р.) / за ред. В. О. Петренка, В. М. Молоканової, П. Г. Перерви, Г. К. Дорожка ;
УДУНТ, УКРНЕТ, НДІІВ НАПрН України. – Електрон. вид. – Дніпро : УДУНТ,
2025. – C. 1009-1014.