Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Цифрові технології у методиці викладання іноземних мов для забезпечення якості освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Стойка, О. Я.
dc.date.accessioned 2025-08-11T12:45:08Z
dc.date.available 2025-08-11T12:45:08Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other УДК 81’243+37.016:004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11306
dc.description Стойка О. Я. Цифрові технології у методиці викладання іноземних мов для забезпе- чення якості освіти / О. Я. Стойка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 225-234. uk_UA
dc.description.abstract Сучасні виклики освіти вимагають впровадження інноваційних підходів до забезпечення якості навчального процесу, зокрема у викладанні іноземних мов. Стаття присвячена дослідженню ролі цифрових технологій у методиці викладання іноземних мов, що сприяють створенню сучасного, інтерактивного та інклюзивного освітнього середовища. Головна мета дослідження полягає у визначенні можливостей інтеграції інноваційних цифрових технологій, таких як онлайн-платформи, штучний інтелект (ШІ), віртуальна та доповнена реальність (VR, AR), для підвищення якості мовної освіти. Особлива увага у статті приділена перевагам і викликам використання штучного інтелекту, який, за дослідженнями В. Кейроса, М. Сімонете та Е. Спіна дозволяє персоналізувати навчання, автоматизувати рутинні завдання та вдосконалювати підготовку педагогів. Імерсивні технології, такі як VR і AR, за дослідженнями Л. Фрейна, М. Отта, Дж. Н. Байленсона та К. Деде, сприяють практичному застосуванню мовних знань у реалістичних умовах. У статті використано комплекс методів дослідження. Теоретичні методи включають: аналіз і синтез для систематизації наукових і методичних положень щодо впровадження цифрових технологій у мовну освіту; узагальнення та конкретизацію теоретичних положень сучасних досліджень у сфері педагогіки та цифрової освіти. Методи порівняльної педагогіки включають: проблемно-порівняльний підхід для аналізу використання інноваційних технологій у практичних умовах викладання мов. Емпіричні методи включають вивчення інформаційних джерел, аналіз освітніх платформ, для оцінки актуальності та ефективності цифрових технологій. Результати дослідження демонструють, що цифрові технології відкривають нові можливості для підвищення якості освіти. Інтеграція цифрових технологій у викладання іноземних мов є перспективним шляхом до трансформації освіти, який не тільки вдосконалює навчальний процес, але й сприяє підготовці студентів до викликів глобалізованого світу. Ця еволюція методики викладання є важливим внеском у забезпечення якості сучасної освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject імерсивні технології uk_UA
dc.subject методика викладання uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.title Цифрові технології у методиці викладання іноземних мов для забезпечення якості освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account