| dc.description.abstract |
Сучасні виклики освіти вимагають впровадження інноваційних підходів до забезпечення якості навчального процесу, зокрема у викладанні іноземних мов. Стаття присвячена дослідженню ролі цифрових технологій у методиці викладання іноземних мов, що сприяють створенню сучасного, інтерактивного та інклюзивного освітнього середовища. Головна мета дослідження полягає у визначенні можливостей інтеграції інноваційних цифрових технологій, таких як онлайн-платформи, штучний інтелект (ШІ), віртуальна та доповнена реальність
(VR, AR), для підвищення якості мовної освіти.
Особлива увага у статті приділена перевагам і викликам використання штучного інтелекту, який, за дослідженнями В. Кейроса, М. Сімонете та Е. Спіна дозволяє персоналізувати навчання, автоматизувати рутинні завдання та вдосконалювати підготовку педагогів. Імерсивні технології, такі як VR і AR, за дослідженнями Л. Фрейна, М. Отта, Дж. Н. Байленсона та К. Деде, сприяють практичному застосуванню мовних знань у реалістичних умовах.
У статті використано комплекс методів дослідження. Теоретичні методи включають: аналіз і синтез для систематизації наукових і методичних положень щодо впровадження цифрових технологій у мовну освіту; узагальнення та конкретизацію теоретичних положень сучасних досліджень у сфері педагогіки та цифрової освіти. Методи порівняльної педагогіки включають:
проблемно-порівняльний підхід для аналізу використання інноваційних технологій у практичних умовах викладання мов. Емпіричні методи включають вивчення інформаційних джерел, аналіз освітніх платформ, для оцінки актуальності та ефективності цифрових технологій.
Результати дослідження демонструють, що цифрові технології відкривають нові можливості для підвищення якості освіти. Інтеграція цифрових технологій у викладання іноземних мов є перспективним шляхом до трансформації освіти, який не тільки вдосконалює навчальний процес, але й сприяє підготовці студентів до викликів глобалізованого світу. Ця еволюція методики викладання є важливим внеском у забезпечення якості сучасної освіти. |
uk_UA |