Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сюжетна картина та її вивчення зі студентами мистецьких ЗНО на заняттях зі станкової композиції

Show simple item record

dc.contributor.author Болюх, М. Ф.
dc.contributor.author Соболевський, О. В.
dc.date.accessioned 2025-08-11T11:37:44Z
dc.date.available 2025-08-11T11:37:44Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other УДК 7.012+371.671
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11304
dc.description Болюх М. Ф. Сюжетна картина та її вивчення зі студентами мистецьких ЗНО на заняттях зі станкової композиції / М. Ф. Болюх, О. В. Соболевський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 38-43. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються методи, прийоми та елементи композиції, визначаються різноманітні творчі та виражальні прийоми в процесі створення сюжетно-тематичної картини. Враховуючи традиції світового та вітчизняного образотворчого мистецтва, досвід написання картин майстрами, автори досліджують у теорії і на практиці методи та формальні прийоми створення композиції, художньої стилізації форми, узгодження частин елементів композиції, використання кольору, тону і т. п. для досягнення максимального результату у створенні художнього твору, написання сюжетно-тематичної картини. У статті розглядаються деякі аспекти законів композиції під час написання картини, доводиться, що творчий підхід у поєднанні зі знаннями побудови композиції є важливим фактором під час написання картини. Автори акцентують увагу на тому, що існують закони композиції, за якими відбувається побудова тематичної картини. Закони композиції взаємопов’язані, діють під час роботи над картиною. Без знання законів композиції (які є такими ж обов’язковими, як і в інших галузях культури) високоякісний результат неможливий. Усі вони спрямовані на досягнення виразності й цілісності художнього твору. Художнику необхідно використовувати яскраві події, внутрішні мотиви для створення емоційної композиції, бути зацікавленому в роботі над персонажами і ситуаціями під час написання картини. Без глибокого внутрішнього переживання створення повноцінного художнього твору неможливо. Наукова новизна статті – дослідження та аналіз виражальних засобів композиції з врахуванням елементів художньої стилізації і використання різноманітних прийомів у створенні творів сучасного образотворчого мистецтва. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.subject живопис uk_UA
dc.subject композиція uk_UA
dc.subject стилізація uk_UA
dc.subject образотворче мистецтво uk_UA
dc.subject художники uk_UA
dc.subject тематична картина uk_UA
dc.title Сюжетна картина та її вивчення зі студентами мистецьких ЗНО на заняттях зі станкової композиції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account