Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Case study у підготовці майбутніх графічних дизайнерів до проєктування об’єктів дизайну засобами цифрових технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Борисова, С. В.
dc.date.accessioned 2025-08-11T11:32:06Z
dc.date.available 2025-08-11T11:32:06Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.other УДК 004.921:378:74.01/.09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11303
dc.description Борисова С. В. Case study у підготовці майбутніх графічних дизайнерів до проєктування об’єктів дизайну засобами цифрових технологій / С. В. Борисова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2025. - № 1, березень. – С. 44-51. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито проблему застосування case study як методу навчання і формату презентації інформації, результату проєктування об’єкта дизайну в процесі опанування майбутніми графічними дизайнерами засобів цифрових технологій. Встановлено, що case study у вигляді опису ситуації, яка містить проблему для обговорення (з орієнтацією на зміст професійної діяльності), розглядається як педагогічна технологія і як метод, яким притаманні практико-орієнтованість, проблемність викладу, інтерактивність. Зазначено два підходи щодо кількості розв’язань, які може мати кейс (єдине рішення та багатоваріантність альтернативних рішень). Подано результати аналізу потенціалу застосування case study у підготовці майбутніх графічних дизайнерів до проєктування об’єктів дизайну засобами цифрових технологій, зокрема, з урахуванням потреби у формуванні портфоліо дизайнера. Узагальнено, що case study є ефективною маркетинговою стратегією зміцнення довіри, притаманною різним сферам діяльності, що зосереджена на її внутрішніх процесах. Case study розглядається як вид презентації у портфоліо виконаних графічним дизайнером проєктів для демонстрації потенційному клієнту шляху вирішення проблеми під час проєктування об’єкта дизайну, зі зміщенням акценту з візуалізації кінцевого результату проєктування на сам процес досягнення мети з аргументацією причин прийняття рішень. З’ясовано структурні компоненти case study (вступна частина з характеристикою залучених сторін; формулювання проблеми (брифу); окреслення підходу до вирішення проблеми (від застосування нарису, опису пошуку до причини відбору рішення і засобів цифрових технологій); демонстрація кінцевого результату; формулювання висновків щодо перспектив удосконалення проєкту, переваг і недоліків, притаманних тематичному дослідженню. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject case study uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.subject підготовка графічних дизайнерів uk_UA
dc.subject проєктування об’єктів дизайну uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.title Case study у підготовці майбутніх графічних дизайнерів до проєктування об’єктів дизайну засобами цифрових технологій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account