| dc.description.abstract |
У статті розкрито проблему застосування case study як методу навчання і формату презентації інформації, результату проєктування об’єкта дизайну в процесі опанування майбутніми графічними дизайнерами засобів цифрових технологій. Встановлено, що case study у вигляді опису ситуації, яка містить проблему для обговорення (з орієнтацією на зміст професійної
діяльності), розглядається як педагогічна технологія і як метод, яким притаманні практико-орієнтованість, проблемність викладу, інтерактивність. Зазначено два підходи щодо кількості розв’язань, які може мати кейс (єдине рішення та багатоваріантність альтернативних рішень).
Подано результати аналізу потенціалу застосування case study у підготовці майбутніх графічних дизайнерів до проєктування об’єктів дизайну засобами цифрових технологій, зокрема, з урахуванням потреби у формуванні портфоліо дизайнера. Узагальнено, що case study є ефективною маркетинговою стратегією зміцнення довіри, притаманною різним сферам діяльності, що зосереджена на її внутрішніх процесах. Case study розглядається як вид презентації
у портфоліо виконаних графічним дизайнером проєктів для демонстрації потенційному клієнту шляху вирішення проблеми під час проєктування об’єкта дизайну, зі зміщенням акценту з візуалізації кінцевого результату проєктування на сам процес досягнення мети з аргументацією причин прийняття рішень. З’ясовано структурні компоненти case study (вступна частина з характеристикою залучених сторін; формулювання проблеми (брифу); окреслення підходу
до вирішення проблеми (від застосування нарису, опису пошуку до причини відбору рішення і засобів цифрових технологій); демонстрація кінцевого результату; формулювання висновків щодо перспектив удосконалення проєкту, переваг і недоліків, притаманних тематичному дослідженню. |
uk_UA |