Abstract:
У статті здійснено спробу соціально-педагогічного аналізу феномену "традиція". Розглянуто дане поняття у філософсько-культурологічному, соціологічному, соціально-педагогічному аспектах. Традицію представлено з позицій соціогуманітарного підходу як один з видів соціокультурної наступності, що орієнтує особистість на збереження надбань культури і на їхній розвиток; як спосіб закріплення й позабіологічної передачі етнокультурної інформації, усталених культурно-побутових особливостей, моральних цінностей; як особливий механізм соціальної пам’яті й відтворення соціальних інститутів і норм; як соціально прийняті регулятиви індивідуальної діяльності. З'ясовано типологію традиції, її властивості та функції.
Description:
Соціально-педагогічний аспект феномену "Традиція" / О. Алесєєва // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць . - 2016 – № 1 (52), лютий . - С. 130-136.